درس دیجیتال مارکتینگ.

loading...
  اهداف درس
  مخاطبان درس
  مزایای درس
  مدرسین و گروه علمی
سیلابس
  هزینه درس
اهداف درس دیجیتال مارکتینگ

اهداف درس دیجیتال مارکتینگ : 

    • آشنایی با ماهیت و کارکردهای بازاریابی الکترونیکی

    • آشنایی و تسلط در استفاده از مفاهیم ، راهکارها و تکنیک­های کاربردی بازاریابی الکترونیکی

    • افزایش آمادگی مخاطبین برای تحلیل مسائل بازاریابی الکترونیکی

    • افزایش مهارت های بازاریابی الکترونیکی در مخاطبین

    • تجهیز و توانمندسازی مخاطبین با جعبه ابزار بازاریابی الکترونیکی

    • افزایش آمادگی و توانایی مخاطبین برای تصمیم­گیری ها و  اقدامات اثربخش در حوزه بازاریابی الکترونیکی

    • افزایش آمادگی و توانایی مخاطبین برای پیاده سازی موفق بازاریابی الکترونیکی

    • افزایش توانایی مخاطبین برای مدیریت چالش های مهم در حوزه بازاریابی الکترونیکی

مخاطبان درس دیجیتال مارکتینگ

مخاطبان درس دیجیتال مارکتینگ میتوانند هر یک از گروه های زیر باشند :

  •  کلیه افرادی که می خواهند در حوره بازاریابی الکترونیکی فعالیت نمایند.

  • کسانی­که برای ایجاد تغییرات بزرگ در فرایند فروش خود در بستر اینترنت نیاز به دانستن قواعد بازاریابی الکترونیکی دارند .

  • کارآفرینان و فعالان کسب و کار

  • شرکت های دانش بنیان و استارت آپی

  • علاقمندان رشته بازاریابی که به فراگیری دانش و مهارت های جدید در حوزه بازاریابی الکترونیکی نیاز دارند

  • مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت­ها و سازمان­هایی که تصمیم به حضور بیشتر در فضای اینترنت دارند. 

  •  و کارشناسان تبلیغات و بازاریابی الکترونیکی

مزایای درس دیجیتال مارکتینگ

مزایای درس دیجیتال مارکتینگ

1- دسترسی به محتوای درس بصورت آنلاین و در تمام ساعات

2- بروز آوری دانش تخصصی از طریق دسترسی به مقالات گردآوری شده مرتبط با موضوع درس


3-عضویت در انجمن تخصصی و تبادل نظر با سایر اعضای آکادمی


4- دریافت مدرک آموزشی بعد از شرکت در آزمون (زمان آزمون اعلام میگردد)


5- دسترسی به کتب و مقالات رایگان برای اعضا

مدرسین درس دیجیتال مارکتینگ

مدرسین درس دیجیتال مارکتینگ

 

اعضای گروه علمی دوره

رئیس گروه علمی  khosravi personal

آقای دکتر مهدی خسروی

موسس شرکت ، مشاور مدیریت و مدرس دانشگاه

رزومه
مدرس دوره     رزومه
       
سیلابس درس دیجیتال مارکتینگ 

سیلابس درس دیجیتال مارکتینگ 

 

فهرست سرفصل ها و رئوس مطالب
  • درس یکم: آشنایی با بازاریابی دیجیتال
    • بازاریابی دیجیتال چیست؟
    • اهمیت بازاریابی دیجیتال
    • مزایای استفاده از بازاریابی دیجیتال
    • آشنایی با کانال های بازاریابی دیجیتال
    • آشنایی با عناصر تشکیل دهنده بازاریابی دیجیتال
  • درس دوم: استراتژی بازاریابی دیجیتال
    • آشنایی با استراتژی های تبلیغات
    • استراتژی تجاری
    • استراتژی برند
    • استراتژی بازاریابی
  • درس سوم: آشنایی با الزامات دیجیتال مارکتینگ
    • تأثیر وب سایت در بازاریابی دیجیتال
    • انتخاب دامنه
    • آشنایی با روش های راه اندازی سایت
    • تأثیر واکنش گرا بودن وب سایت
    • انتخاب آمارگیر
  • درس چهارم: اهمیت آمارگیر
    • اهمیت استفاده از آمارگیر
    • نحوه استفاده از پارامترهای ردگیری
    • اهمیت تعریف هدف
  • درس پنجم: بهینه سازی موتورهای جستجو
    • نحوه عملکرد سئو (SEO)
    • آشنایی با سرویس گوگل ترندز (Google Trends)
    • آشنایی با سئو On Page و Off Page
  • درس ششم: تبلیغات دیجیتال و روش ها
    • آشنایی با Google AdWords
    • آشنایی با روش های تبلیغات
    • آشنایی با تبلیغات همسان و هوشمند
    • آشنایی با کمپین تبلیغات
    • تعریف CTA یا دعوت به فعالیت
    • آشنایی با Landing Page و اصول طراحی
  • درس هفتم: آشنایی با روش های بازاریابی
    • بازاریابی شبکه های اجتماعی
    • بازاریابی ویدئو
    • بازاریابی ایمیلی
    • بازاریابی محتوا
    • بازاریابی موبایل
هزینه درس دیجیتال مارکتینگ

هزینه درس دیجیتال مارکتینگ

هزینه ثبت نام درس دیجیتال مارکتینگ

هزینه سرمایه گذاری درس دیجیتال مارکتینگ 50.000 تومان سفارش عضویت
محتوای دوره
1- آشنایی با بازاریابی الکترونیکی
بازاریابی الکترونیکی (دیجیتال) چیست؟ بازاریابی دیجیتال نوعی از بازاریابی است که از طریق ...
مشکلات پیش روی بازاریابی دیجیتال دیجیتال مارکتینگ هم مانند سایر روش‌های دیگر دارای ...
تفاوت دیجیتال مارکتینگ با بازاریابی انلاین چیست؟   بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال ...
آیا استفاده از دیجیتال مارکتینگ برای همه کسب و کارها مناسب و مفید است؟   برای پاسخ ...
2- بازاریابی الکترونیکی در مقابل بازاریابی سنتی
10 تفاوت بازاریابی دیجیتال و بازاریابی کلاسیک
مزایای دیجیتال مارکتینگ چیست؟ دنیای بازاریابی از حالت بازاریابی سنتی مانند تبلیغات تلویزیونی، ...
معایب دیجیتال مارکتینگ مشکلات مربوط به اینترنت که خود باعث کند شدن کارهای فضای مجازی میگردد ...
3- بازاریابی اینترنتی با موتورهای جستجو Search Engine Marketing
آموزش سئوی درون سایتی (On Site SEO) سئوی درون سایتی یا On-Site SEO را می‌توان به ...
سئوی کلاه سیاه (Black Hat SEO)    ساده‌ترین تعریف سئوی کلاه سیاه می‌گوید: سئوی کلاه ...
سئوی کلاه سفید (White Hat SEO)   سئوی کلاه سفید چیست؟ سئوی کلاه سفید یا White Hat ...
سئوی کلاه خاکستری (Gray Hat SEO) سئوی کلاه خاکستری چیست؟ چرا از آن استفاده کنیم؟ قید سئوی کلاه ...
سئوی برون سایتی یا Off-Site    در مقاله «» اشاره کردیم که همه‌ی اقدامات لازم ...
4- ایمیل مارکتینگ
ایمیل مارکتینگ       بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ (Email ...
5- وبسایت مارکتینگ
لندینگ پیج یا صفحه فرود چیست ؟ Landing Page   در طراحی یک کمپین، توجه به این نکته بسیار ...
6- موبایل مارکتینگ
موبایل مارکتینگ روزی 2 ساعت و 57 دقیقه، میانگین استفاده از موبایل در بین مردم آمریکاست. حالا این ...
7- بازاریابی در شبکه های اجتماعی Social Marketing
بازاریابی رسانه‌های اجتماعی (Social Media Marketing)    از وقتی فیس‌بوک آمد، شبکه‌های ...
راهکارهای موثر برای حضور تجاری در شبکه‌های اجتماعی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی؟؟ کاری ندارد که! یک ...
8- مولتی مدیا مارکتینک
ویدئو مارکتینگ     در سال 2019، 80% از محتوای وب سایت ها را ویدئو تشکیل خواهد داد ...
9- بازاریابی محتوایی
چگونه محتوایی بنویسیم که خوانده شود خدا می داند روزی چند تا کمپین، ایمیل، دعوت نامه، خبرنامه، ...
قوانینی که در تولید محتوا باید رعایت شود     ممکن است وب‌سایتی را برای برندتان راه ...
10- دیجیتال برندینگ
 دیجیتال برندینگ چیست؟ با ایجاد و گسترش دیجیتال؛ مفهوم دیجیتال برندینگ شکل گرفت. برندینگ و ...
11- کمپین دیجیتال مارکتینگ
برنامه ریزی کمپین دیجیتال مارکتینگ یکی از حوزه هایی که مارکترها به آموزش و مشاوره در آن نیاز ...
12- انواع روش های بازاریابی الکترونیکی
بیزینس مدل گوگل بخش مشتریان کاربران اینترنت تبلیغ‌کننده‌ها | آژانس‌های تبلیغاتی اعضای ...
13- استراتژی های بازاریابی اینترنتی
 یک استراتژی خوب برای بازاریابی محتوا چیست؟   شرکت ها بیشتر از قبل به دنبال ...
14- تحلیل رفتار مصرف کننده در فضای اینترنت
مراحل تصمیم‌گیری مصرف‌کننده فرایند تصمیم‌گیری مصرف‌کننده مسیری است که بر اساس آن مردم اطلاعاتی را ...
16- مهارتهای بازاریابی دیجیتال
10 مهارتی که بازاریابان اینترنتی باید داشته باشند   بازاریابان عالی از همان ابتدا با مهارت ...

لطفا نظرات خود را در جهت بهبود کیفیت آموزش با ما به اشتراک بگذارید

 

Back to top